Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

Los Angeles

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

20 December 2004 | Verenigde Staten, Los Angeles

We zijn nu in Los angeles en het is hier gewoon warm, niks kerst in de winter dus, 19 graden ongeveer.
Aangekomen in het hostel. we zitten nu te wachten tot we kunnen uitrusten want de kamer is nog niet schoon! niet echt slim dus heb je een lekkere jetlag kan je eerst wachten tot de kamer schoon is.
We hebben al een beetje kunnen zien vanuit de taxi hoe het er uit ziet.Op het vliegveld Van Auckland stonden we naast de bekende rap groep D12 hadden we eerst natuurlijk niet door tot dat ze weg liepen.morgen gaan we denken we op het strand ff bijkomen.Nu maar hopen dat de kamer al klaar is. We schrijven snel weer.

  • 20 December 2004 - 07:21

    Charlotte.:

    hoi tom en denise!
    fijn dat jullie al aangekomen zijn.
    rust maar lekker uit!
    ik zie jullie snel weer!
    groetjes van charlotte.

  • 20 December 2004 - 14:14

    Jacky:

    Hey mensen!
    Godeverdomme zeg.. komen jullie terug ben ik net weg :( Dit jaar dus geen oud en nieuw met mij :S Ik zit namelijk van 26 december tot en met 9 januari in egypte :D Kusje Jacky

  • 21 December 2004 - 20:14

    Denise & Tom:

    Hey Jacky, wat erg zeg dat je in Egypte zit. Zou ik ook heel vervelend vinden ;-) We zien je wel als je weer terug bent!

  • 22 December 2004 - 13:59

    Yvonne:

    Hoi Denise en Tom ik wil jullie fijne kerstdagen wensen in Amerika en een goede terugreis. Liefs Yvonne

  • 22 December 2004 - 20:24

    Pascal:

    lkkr hoor 19gr, bij ons fck veel regen en kou.
    fijne dagen he laterzzz

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2006

Denise

15 Januari 2005

Bedankt!

23 December 2004

Christmas

20 December 2004

Los Angeles

12 December 2004

Laatste week Nieuw Zeeland
Denise & Tom
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 228
Totaal aantal bezoekers 29322

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: