Christmas - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu Christmas - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

Christmas

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

23 December 2004 | Verenigde Staten, Los Angeles

Hallo iedereen! We willen iedereen even fijne kerstdagen en een gelukkig nieuwjaar wensen!

En Tommie, gefeliciteerd met je verjaardag!

• 23 December 2004 - 20:19

Robbert:

jullie ook een fijne kerst, en oud en nieuw vieren we toch gewoon weer bij elkaar?!

mzzl
    robbert

• 23 December 2004 - 20:19

Jelle:

Hey die Tom en Denise, een beetje vroeg, dat wel maar jullie ook een fijne kerst en een gelukkig 2005!

• 23 December 2004 - 22:07

Mary, Papa En Jeroen:

Hallo Denise en Tom.
    Jullie ook prettige dagen, toch wel apart aan de andere kant van de wereld en in de warmte.
    xxx

• 24 December 2004 - 09:59

Charlotte(je Zusje):

hallo tom en denise!
    hoe is het er mee?
    domme domme vraag met ju7llie gaat het altijd al goed.
    toch!
    ik vind het wel leuk dat jullie al maandag weer terug komen echt waar!
    nou ik moet weer.
    xxxxxxx-jes van charlotte.
    maar nog 1 ding weten jullie dat het bij ons meschien ook wel bij jullie hoor maar dat het bij ons morgen al kerst is?
    nou ik moet nu echt gaan doei doei kusjes van charlotte!

• 24 December 2004 - 10:01

Charllotte:

hey hallo tom en denise.
    ik wou nog echt 1 ding segguh ik wil jullie al fijne kerstdagen wensen en een gelukkig nieuwjaar.
    laterzzzzzzzzzzz

• 24 December 2004 - 17:49

Omi:

hallo luitjes,, bedankt voor het kaartje,,, jullie nog fijne kerstdagen in de warmte hihi,,,. een fijne vlucht maandag,, groetjes , omi

• 24 December 2004 - 21:05

Roni:

Fijne kerstdagen terug en gelukkig nieuwjaar wensen doen we wel in Holland :grijns

Ouders van Tom: lief dat jullie aan me denken om mee te rijden om ons stel op te halen maandag maar helaas moet ik werken
    :( niks aan te doen...bedankt voor het aanbod :)

Prettige kerstdagen!!!