Laatste week Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu Laatste week Nieuw Zeeland - Reisverslag uit Auckland, Nieuw Zeeland van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

Laatste week Nieuw Zeeland

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

12 December 2004 | Nieuw Zeeland, Auckland

We zijn nu in de laatste stad aangekomen van Nieuwzeeland.
Van Wellington zijn we naar Taupo gegaan. Daar hebben we geysers gezien overal waar je keek zag je rook en het stonk super erg!
's Avonds zijn we met 8 nieuw zeelandse en engelse gasten uitgegaan. We kregen gratis bier en wodka, dus hoeften we zelf weinig uit te geven.
Daarna zijn we naar Rotorua gegaan, ook zo'n geyser/stinkstad. We zijn daar naar een oud museum geweest, wat vroeger een badhuis was en met oude schilderijen.
We hebben niet veel geld meer dus volgende week zondag vliegen we naar Los Angeles en de zondag daarna naar Nederland. We zijn dus 27 december weer terug!
In Los Angeles zitten we bij Venice Beach. Toch nog kerst in de winter dus!

• 12 December 2004 - 16:15

Papa Mama:

Wat fijn dat jullie nog voor oud en nieuw terug zijn dan kunnen we rotjes afsteken.Ik ben benieuwd hoe Venice beach is en gaan jullie nog naar Hollywood? Zorg dat je wat foto's van filmsterren te pakken krijgt. Misschien kan je wel in een film meespelen. Of zo
    Nou we wachten jullie wel op. Je moeder is naar Make me Over geweest dus die zal je wel niet meer herkennen.

• 12 December 2004 - 16:16

Papa En MAMA:

We moesten nog even afsluiten
    Groetjes
    Papa,mama, dennis,steven,charlotte,lara en mini,spekkie,pipet

• 12 December 2004 - 18:18

Omi:

hallo luitjes,toch sneller dan verwacht, de thuishaven weer aandoen, maar ja,, jullie hebben een hoop gezien, en meegemaakt, 6 maanden is toch wel lang, die foto in de mijnen vond ik erg leuk, dagg, groetjes,,, omi

• 13 December 2004 - 07:48

Roni:

Nou, ik vind het ook wel mooi zo geweest..kom maar lekker weer naar Holland. Leuk dat jullie toch nog het staartje van de feestdagen hier kunnen meemaken.....kunnen we foto's en film kijken....:grijns
    Het laatste weekje in Los Angeles doorbrengen is een mooie afsluiting van een spannendreisavontuur..oja.als je een glimp opvangt van "jeweetwel", ;) foto maken he???..

Tot snel...doeg doeg, mamma, Thomas, Mira en Dublin.. :)

• 19 December 2004 - 09:17

Roni:

Ik vermoed dat jullie nu in (of onderweg naar) Los Angeles zijn...van de pure natuur in NZ naar een enorme wereldstad zal wel een cultuutshock geven..geef je ogen goed de kost. :)

Ik wil iedereen een prettige feestdagen wensen...onze adreslijst heeft Denise mee genomen..dus we kunnen geen kaarten sturen dit jaar..

Voor iedereen die Denise en Tom kennen..

Vrolijke, fijne Kerstdagen toegewenst en een gelukkig 2005... :grijns

Groetjes,