nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu nog 1 nachtje slapen - Reisverslag uit Voorburg, Nederland van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

nog 1 nachtje slapen

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

18 Juli 2004 | Nederland, Voorburg

Nog 1 nachtje slapen en we vertrekken naar Australie.

Nog 2 nachtjes slapen en we komen aan in Australie.

:)

  • 18 Juli 2004 - 22:11

    Papa, Mary En Jeroen:

    Hallo Denise en Tom.
    Nu weten we zeker dat we morgen jullie niet kunnen uitzwaaien
    Jeroen heeft n.l. een oorontsteking, het vocht loopt behoorlijk uit z'n
    oren.
    En we waren ook vergeten dat Mary ook moet werken, die is op maandag altijd
    om ong.18.00 uur pas thuis.
    We wensen jullie een goede vlucht en horen wel of jullie goed zijn
    aangekomen.

    Groetjes van Mary,papa en Jeroen.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 19 Juli 2004 - 05:55

    Roni:

    Whaaaaaa...vanavond is het zover, jullie reis gaat beginnen. ;)

  • 20 Juli 2004 - 09:04

    Frank:

    Heej bonjour, ik stuur dit bericht nu maar vast, ik hoop dat jullie veilig en goed zijn aangekomen in Sydney, ik ga zo maar eens werken en dan ziet ik het allemaal wel weer snel! AU REVOIR! -Frank

  • 20 Juli 2004 - 19:01

    Gerrit AH:

    nu gaat het dan toch gebeuren harstikke goed hoor.
    ik zou zeggen een goede reis en veel plezier daar in Australie ik hou je in de gaten want ik heb eind deze week vakantie en ik hou je site in de gaten.

  • 20 Juli 2004 - 19:40

    Els:

    Hoi Tom en Denise we hopen dat jullie een prettige vlucht hebben gehad en geen jetlag of zo ;-)))

    Heel veel plezier daar in Down Under

    doei doei

  • 20 Juli 2004 - 21:50

    Roni:

    Denise heeft me net gebeld. Ze staan in Sydney en het is er koud.
    Ze gaan nu met hun hele "hebbe en houe" op weg naar het motel.:))

    Naar hun bellen lukt me nog niet.....:(

  • 21 Juli 2004 - 07:02

    Papa:

    Mooi, goed aangekomen.Heel veel plezier. xxx .

  • 21 Juli 2004 - 12:53

    Floor (deli AH):

    Hoi Tom en Denise,
    Wat onwijs leuk, deze site. Ik blijf jullie volgen!! Heel, heel veel plezier Down under (ik vertrek overmorgen zelf helemaal naar Driebergen!!!)

  • 21 Juli 2004 - 19:54

    Frank:

    Frank ziet overal AH staan maar ik ga er nu ECHT EDAH NEERZETTEN! Mooi zo Tom & Denise dat jullie heel zijn aangekomen! Ik hou jullie site in de gaten en wens jullie gewoon nog een heleboel plezier daaro in het verre werelddeel Australië. Doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Voorburg

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2006

Denise

15 Januari 2005

Bedankt!

23 December 2004

Christmas

20 December 2004

Los Angeles

12 December 2004

Laatste week Nieuw Zeeland
Denise & Tom
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 141
Totaal aantal bezoekers 29363

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: