2e dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu 2e dag Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

2e dag Sydney

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

22 Juli 2004 | Australië, Sydney

Hallo iedereen!

We zijn sinds gister eindelijk in Australie. We zijn nu nog een beetje aan het bijkomen van de jetlag. We hebben gister bijna alleen maar geslapen en om kwart voor drie 's middags gratis ontbeten. Om 17.00 zijn we weer gaan slapen en om 05.00 weer opgestaan.

Vandaag hebben we een rondje in Sydney gelopen en een TFN nummer en een bankrekening aangevraagd. Morgen gaan we naar Bondi Beach want het word als t goed is 19 graden. Hadden wij maar zulke winters!!

Ons motel ligt in een straat vol met stripclubs, sexshops en veel te dure supermarktjes. Gelukkig is er verderop in een andere straat een normale supermarkt anders waren we volgende week al blut.

Nou dit was het weer, tot snel!

Denise & Tom

ps. ELLEN NOG GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!!!!!!!!!

• 22 Juli 2004 - 09:40

Roni:

Leuk, zo snel al een bericht van jullie. Het is hier nu ook mooi weer, het zonnetje schijnt volop. Dat jullie in het red light district zaten dat wist je al. Valt het mee, niet teveel herrie 's nachts?

Veel plezier
    Mam

oja, ELLEN, Gefeliciteerd met je verjaardag!!

• 22 Juli 2004 - 11:15

Sabine:

He Denise en Tom, heel veel succes met het zoeken naar werk en alles en een te gekke tijd daar. groetjes

• 23 Juli 2004 - 16:21

Yvonne Van Den Berg:

Hoi Denise en Tom,
    Wat fijn dat jullie veilig zijn aangekomen in Australie. Heel leuk om via de mail jullie reis te volgen. Heel veel plezier.
    Liefs je tante xxx

• 23 Juli 2004 - 21:08

Debbie Visser:

haaaai!!
    denise en tom.
    hoorde dat je in australie zit.
    toppy hoor.
    hoop dat jullie,
    hele spannende avonturen gaan beleven.
    en dat julie een fantastische tijd tegemoet gaan.
    groetjes van debbie en kelly.

helspannende avonturen

• 25 Juli 2004 - 11:59

Dennis:

fijn dat julie goed zijn aangekomen.En is je gitaar nog heel aangekomen.ik ben net terug van vakantie.En maak er nog leuke tijd van And keep on play your gitaar have fun.

Dennis. 25-07-04

spreek je nog.
    mzzl

• 29 Juli 2004 - 02:24

Tom Cobain:

Hey dennis mn gitaar is gelukkig nog heel alleen de koffer is beschadigd.
    ik speel veel gitaar dus dat komt helemaal goed als ik terug ben ik. ik spreek je binnenkort wel!
    mzl tom

• 29 Juli 2004 - 12:57

Ashley:

hellow... veel plezier daarro en meschien komt in sept me zus daar ook nog dus... hebbe jullie al werk enzo? hehe wil alles wete hoe t is knuf XxX ikke

• 31 Juli 2004 - 20:46

Thomas & Anandi:

heey luitjes.
    gaat alles nog goed daarzo??? en nog straat optredens gegeven?

• 31 Juli 2004 - 20:47

T & A:

haah foutje .. k wilde nog wat zegguh..haha

have fun en doe voorzichtig ;p !!

groetjes

• 02 Augustus 2004 - 20:53

Maurice B.:

Heey!

Ik wil jullie ff superveel succes wensen daar in OZ! Ik kom jullie achterna hoor hahah, 20 september... on my way!

hou zelf ook een weblog bij, wie weet gaan jullie er nog 'ns op staan hahah

No worries!
    www.hakkaidownunder.com