nog steeds Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu nog steeds Sydney - Reisverslag uit Sydney, Australië van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

nog steeds Sydney

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

03 Augustus 2004 | Australië, Sydney

We zijn nog steeds in Sydney. Volgende week gaan we een auto kopen en over 2 weken gaan we naar de Blue Mountains. Veel hebben we nog niet te schrijven want we hebben nog niet echt veel gedaan. Je hoort snel hoe het is in de Blue Mountains!

  • 03 Augustus 2004 - 18:59

    Roni:

    Ja, jullie zijn nu nog op "vakantie"...een beetje luieren en kuieren hihi.....straks begint het echte werk! :))

    Doeg,
    Mam

  • 04 Augustus 2004 - 20:23

    Groenteboertje Raymond:

    Hey Tom en Denise...
    Alles kits daar.
    Hier in Nederland wel hoor het is nu alleen fucking warm al een paar dagen en ik heb nu zelf een maand vakantie.
    Ik hoop dat jullie daar een leuke tijd hebben ok ?
    We spreken elkaar nog !

    Groetjes van Raymond

  • 04 Augustus 2004 - 20:33

    Señor Rodriquez:

    Hola, ik hoop dat de blue mountains net zo mooi zijn als die in Jamaica, en iets beter bereikbaar...
    ...een weg vol gaten en kuilen, delen ingestort...
    ...maar op de foto's zagen we dat het er mooi moet zijn!

    Veel succes, have fun, mates!!!

    groetjes, van ex-groente- en kaas"broertje" Rooie Ric!

  • 08 Augustus 2004 - 20:00

    Charlotte:

    Hallo luitjes. Wij zijn terug van vakantie uit Zweden. Heel leuk.Veel gezien.Heb je al een auto?Waar gaan jullie dan heen?
    groetjes van charlotte

  • 08 Augustus 2004 - 20:10

    John & Paula:

    Jullie moeten nog de uitdrukkelijke groeten hebben van Mini en Lara. Zij zijn ook erg van slag over jullie vertrek.Alles goed met jullie?
    groetjes van mama en papa dennis charlotte en steven.

  • 11 Augustus 2004 - 11:59

    Oma Nel & Martin:

    Hallo Tom & Denise Indrukwekkend land he! Hebben jullie al een auto gekocht? In Nederland hebben we nu een hittegolf achter de rug, dat was dus zweten. Goede reis naar de Blue Mountains;zijn die echt blauw? Groetjes en tot de volgende keer!

  • 12 Augustus 2004 - 08:05

    Frank:

    Al een autootje gekocht om je eieren op te bakken dan? Ik wens jullie nog steeds heel veel plezier in Australië, DOEI!

  • 13 Augustus 2004 - 18:55

    Remko/richard:

    eeeeh tom en denise is het een beetje gezellig daar eeeh ik ben net terug uit frankrijk was wel vet daaro mail me ff terug jaah over hoe het daar is we missen jullie wel onwijs de dormie is bagger zonder jullie laterzzzz

  • 14 Augustus 2004 - 21:14

    Joep Esmee Djemy Joey En Jesty:

    Hi ´mates´ Na meerdere keren gekeken te hebben nu ook een berichtje uit Huissen...
    Volgens mij zijn jullie nu in de Blue Mountians....Hoe is het daar..
    Wij zijn ook heeeeel ver weg geweest... Zomaar in Harskamp met onze gloednieuwe 25 jaar oude ´vouwwagen´ maar was toch leuk...
    laat weer eens wat van jullie horen zodra je weer in de bewoonde wereld bent...
    groetjes van ons allemaal...

  • 16 Augustus 2004 - 16:06

    Yuri:

    hey bagpackers, alles goed?
    Fijne vlucht gehad? ik hoorde van jullie hotel in de roze buurt... dat zet me toch aan het denken om langs te komen!
    succes nog. mzzl

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2006

Denise

15 Januari 2005

Bedankt!

23 December 2004

Christmas

20 December 2004

Los Angeles

12 December 2004

Laatste week Nieuw Zeeland
Denise & Tom
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 29322

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: