Verdwaald in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu Verdwaald in Melbourne - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

Verdwaald in Melbourne

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

21 Augustus 2004 | Australië, Melbourne

Na 2 uur rondjes in en om Melbourne te hebben gereden zitten we eindelijk in een hostel waar we eigenlijk geen geld voor hebben.
We hadden al bijna geen benzine meer (nergens een benzinepomp natuurlijk) en het werd al bijna donker (1 koplamp doet het niet). We waren dus net op tijd.

Gisterochtend zijn we om 10 uur 's ochtends weggereden uit Katoomba. We hebben overnacht op een camping in Yass, klein kutstadje. Het was wel lekker weer. De tent opzetten lukte in 1 keer. Om 19 uur zijn we al gaan slapen. Het was alleen een beetje jammer dat het 's nachts ging vriezen. Moesten we 's ochtends nog het ijs van het raam krabben :)
Om 8 uur vanochtend gingen we rijden en rond 16 uur kwamen we aan in Melbourne.

De foto's komen nog, ze moeten nog ontwikkeld worden.

Steven, kut dat je kiezen zijn getrokken. I (Tom) know it hurts.

• 21 Augustus 2004 - 09:58

Mama &charlotte.:

wat een toestand allemaal.
    wat eten jullie eigenlijk allemaal,koken jullie zelf of halen jullie wat of gaan jullie uit eten?
    wat gaan jullie allemaal doen in Melbourne?
    veel plezier daar,groetjes van allemaal.

• 21 Augustus 2004 - 16:03

Roni:

Verdwaald in Melbourne? Waar waren jullie dan naar op zoek? Een camping?
    Toch knap dat de tent in 1x stond. Hoe gaat het links rijden? Toppie hoor, 3 maanden een rijbewijs en dan al rond touren in een vreemd continent en ook nog links, en ook nog verdwalen poepoe.... het avontuur is begonnen. ;)

Ik kijk al uit naar jullie foto's.
    groetjes,
    Mam

• 21 Augustus 2004 - 16:16

Opa & Oma.:

hallo tom en denise.
    opa en oma hopen dat jullie niet te veel pech krijgen.
    geniet van het heden en kijk uit voor slangen.
    heel veel goeds en gezondheid veel plezier en maak er wat van.
    veel liefs op en oma.

• 21 Augustus 2004 - 21:53

Jelle:

Hey die Denise en Tom, sorry had al eerder weer iets willen posten, maar ben druk bezig met zoeken naar een kamer in Twente en heb nu mn introdagen aan de UT. Afgezien van die paar dingetjes alles verder OK? Mooi zo! Een paar fotootjes erbij zetten op de site, zou dat toevallig gaan? Zou wel gaaf zijn. Ben benieuwd.

mzzl,
    Jelle

• 22 Augustus 2004 - 21:49

Frank:

Sjonge jonge jonge jongens. Niet verdwalen hoor. Straks vinden jullie de terugweg niet meer. Ik hoop dat jullie je vermaken in Melbourne. Wat is het plan om te gaan doen daar dan? Heej Tom en Denise, may sucky be with you!

• 25 Augustus 2004 - 10:12

Dolf, Caroline En Kids:

Hallo ik geloof dat jullie het wel naar je zin hebben. Ik zag op tv een recept hoe je een varaan en een vogelspin moet bakken. Dus wanneer je intresse hebt hoor ik het wel. Groetjes uit De Lier.

• 30 Augustus 2004 - 12:48

Yvonne:

Hoop dat alles goed gaat met jullie daar in dat verre Australie.
    Ik wens je een fijne 24 ste verjaardag morgen. Groetjes Yvonne

• 30 Augustus 2004 - 17:27

Michael Ravestein:

Hey ouwe Lip Visser...Lukt het een beetje met het reizen? Ik hoor het noch wel en wacht op de andere foto's.
    Mzzl Michael

P.S je site ziet er goed uit.

• 30 Augustus 2004 - 21:11

Oma Nel En Martin:

Hallo Denise, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Groeten aan Tom.

• 31 Augustus 2004 - 06:33

Roni:

Kheb je net gebeld dus nog een keer;) Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Denise! 24 jaar alweer, waar blijft de tijd:P....
    Groetjes, ook van Thomas, Dublin en Mira
    Mamma

• 31 Augustus 2004 - 10:27

John En Paula:

Hallo Denise
    gefelciteerd met je verjaardag hiep hiep hoera
    groetjes van allemaal.

• 31 Augustus 2004 - 10:30

Charlotte.:

hallo denise hoe is het er mee voel je je al weer wat ouder.
    hieper de piep hoera.
    en nog gefeliciteerd.
    nou al weer 24 jaar.
    groetjes van charlotte.

• 31 Augustus 2004 - 16:26

Omi:

hallo denise ,,, van harte proficiat met je 24 jaren, hoop dat jullie je vermaken,,, maar dat zal wel,,, groetjes,, omi

• 31 Augustus 2004 - 17:02

Papa, Mary En Jeroen:

Van Harte Gefeliciteerd met je 24 ste verjaardag. Wie had kunnen denken dat je die aan de andere kant van de wereld zou vieren. Heel veel plezier op deze speciale dag! Hoe is het daar nu, beleef je nog spannende "dingen"? XXX

• 13 September 2004 - 08:57

ROB:

er is er een jarig hoera hoera dat ken je wel zien dat is HIJHIJIJIJJ
    dat maakt ons zo prettig ja ja
    en daarom waarom zingen wij blij
    lang zal die leven
    in de gloria
    in de GLOOOORRRRIIIIIAAAA!!!
    hie de oera!!!

Lieve Tom en Denise,
    Van harte hoop ik, dat jullie een heel prettihe viering hebben beleefd!!!
    P.S. (waait het ook zo bij jullie)?