Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu Christchurch - Reisverslag uit Christchurch, Nieuw Zeeland van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

Christchurch

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

07 November 2004 | Nieuw Zeeland, Christchurch

We zijn veilig aangekomen in Nieuw Zeeland.
Het word een kort dagje want het is hier 3 uur later dan in Aussie en 11 uur later dan in Nederland.
Christchurch is een erg leuke stad en we zijn al gelijk naar een Gothic Cathedral geweest. We houden jullie natuurlijk zoveel mogelijk op de hoogte!

  • 07 November 2004 - 12:20

    Charlotte:

    hallo, tom en denise
    fijn dat jullie veilig aan zijn gekomen.'
    ik ben benieuwd wat jullie nu gaan beleven.
    en de fot's lijken mij ook heel erg leuk.

  • 07 November 2004 - 14:29

    Frank:

    Zo Tom & Denise, ik ben dus ook weer eens online met de nieuwe pc. Ik wens jullie heel veel plezier op de laatste paar maanden van jullie reis. Nieuw Zeeland? Daar woont toch de Tasmaanse Duivel? Pas wel op hoor: maar jah, als je nu gegrom 's nachts hoort weet je ten minste wat het is. Heej, jullie horen weer van me en veel plezier he?!

  • 07 November 2004 - 17:13

    Ashley <>< Blub:

    hellow tom en denise leuk dat julie naar een gothic cathedraal zijn geweest en ik heb jullie kaartje gekrege veel plezier in nieuw zeeland XxX ashley *mis jullie wel heel erg hoor*

  • 07 November 2004 - 19:31

    Papa En Mama:

    Fijn dat jullie veilig zijn aangekomen. Volgens ons is N.Z veeeeeeeeeeel mooier dan Australie!(lijkt meer op Canada)
    We vroegen ons af hoe je daar gaat reizen. Weer een autootje kopen of zo.
    Wel tof dat jullie meteen met je neus in de gothic boter vallen zeg ! Kijk uit voor extremisten want Theo van Gogh hebben ze ook van de week doodgeschoten ! Nou kijk uit en veel plezier in NZ. Ga skien en boek een junglereis.Kijk uit voor de Tasmaanse duivel maar die verblijft natuurlijk op Tasmanie.
    Groetjens Papa en mama en de resterende opvreters.

  • 07 November 2004 - 20:48

    Marian:

    Ha Tom en Denise fijn dat juliie veilig zijn aangekomen in Nieuw Zeeland. Heel veel plezier in NZ lees wel weer juliie belevenissen. groetjes van marian, bianca en robert.

  • 07 November 2004 - 23:08

    Omi:

    ik wens jullie nog veel plezier en avontuur,, geniet er maar van,,, groetjes,,, omi

  • 08 November 2004 - 07:10

    Roni:

    Dus jullie zijn nu in "midden aarde"...maak maar veel foto's en film, ik ben zeer benieuwd en benijd jullie zeer. Zet je ogen goed open misschien kom je nog Hobbits tegen of elfen. hihi
    Veel plezier!!!
    Mamma en Thomas

  • 08 November 2004 - 14:22

    Robbert:

    hey tom en denise,
    Veel plezier in nieuw zeeland. lijkt me echt kicke daar. Zet de foto's van de cathedral maar op de site. ik ben benieuwd. good luck & fun. mzzl robbert

  • 08 November 2004 - 21:51

    Omi:

    hallo,ik maakte vanmorgen de brievenbus open, en vond jullie kaart, dat vond ik heel fijn,,, bedankt, groetjes,,en nog een spannende tijd, dagg

  • 10 November 2004 - 19:14

    ROB:

    Welkom in Nieuw Zeeland.

    Passen jullie op voor de gevlekte hyena. Echt niet zo,n aardig beestje met kaken die echt wel noten kunnen breken! Potjandorrie!
    Kuttige van N-Z is dat het er niet zo heet is, dus mocht hitte je welgevallen, zit je toch wel goed eigenlijk.
    Zo las ik laatst dat het er drie uur later is.
    Dus drie uur vroeger je nest uit.
    Dus dat betekent dat het nu bij jullie 05.55 uur is

    Hoop mensen zijn hier grieperig met ditkutklimaat.

    Waaronder dit figuur.
    Net zoals beren die kutwinter doorslapen hier
    Echt dat er weer niet geschaatst gaat worden.
    Maar ja...jullie hebben ook geen witte kerst!
    Ta dataddddadaaa!!!!
    Lekker puh!
    What,s Ghotic?
    Like the dark times, or?
    Modern times?
    Please, tell me.

    De ogen vallen dicht (griep) en die van jullie gaan dadelijk open.

    Hel veel liefs!
    Rob

  • 11 November 2004 - 22:06

    Patrick:

    hollow tom en denise wel lache wat jullie al gedaan hebben en het is fijn om te horen dat het met jullie goed gaat.veel plezier verder en tot over een half jaartjuh ongeveer!!!!!! mazzel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Christchurch

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2006

Denise

15 Januari 2005

Bedankt!

23 December 2004

Christmas

20 December 2004

Los Angeles

12 December 2004

Laatste week Nieuw Zeeland
Denise & Tom
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 29362

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: