OO wat Mooi - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu OO wat Mooi - Reisverslag uit Wanaka, Nieuw Zeeland van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

OO wat Mooi

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

14 November 2004 | Nieuw Zeeland, Wanaka

Vanaf Christchurch zijn we naar Lake Tekapo gereden en daar een hostel genomen. De volgende dag hebben we gewandeld in de bergen helemaal tot de top en daar had je een super mooi uitzicht. We waren wel moe toen we op de top waren maar het was zeker de moeite waard.Na Lake Tekapo zijn we met de bus naar Mt Cook gereden door de bergen en landschappen en daar overnacht.
Helaas hadden ze geen double beds en moesten we in een dorm met allemaal andere mensen.

Nu zitten we in Wanaka en het is hier super!
We zitten in een lodge en hebben uitzicht op de bergen met een meer.Het water is onwijs helder en je ziet hele grote vissen zwemmen vanaf de steiger. Morgen gaan we naar Frans Josef en dat is een gletsjer.

  • 14 November 2004 - 15:47

    Robbert:

    hey gasten.
    hebben jullie wel een beetje kunnen slapen met al die andere mensen erbij? Zo te lezen is het landschap daar erg mooi. Ik ben benieud naar de foto's. tot februari. mzzl robbert

  • 14 November 2004 - 20:34

    Ashley:

    hey hey ik wou dat ik zow een mooi uitzicht had enzo (is hier bagger grr) maar zow te leze hebbe jullie knus geslape met al die mense...
    XxX ashley

  • 15 November 2004 - 16:46

    ROB:

    HA LUITJES!

    Zijn het geen haaien, die grote vissen bij de steiger?
    Ik heb trouwens op bij jullie web-site aanwezige kaartje van N-Z gekeken maar kon daarop geen Wanaka ontwaren!
    Volgens mij verzinnen jullie maar wat en zijn jullie allang thuis!
    Ruim voor de Kerst thuis want honger dat we hebben!
    Nee, hoor, grapje.

    Heel veel plesant in Frans Josef, trouwens, wat zijn de temperaturen zo overdag bij jullie/
    Hier is het `s-nachts rond het vriespunt.


    Groetjes.

  • 20 November 2004 - 10:11

    Charlotte.:

    hallo,tom en denise.
    hoe is het er mee?
    met mij goed hoor.
    maar ik wil; dat jullie mijn email hebben want ik heb die van tom en die van denise dit is de mijne; charlotte_lovers@hotmail.com nou doei dat rondje is een apestaartje.
    xxx-jes cahrlotte

  • 20 November 2004 - 10:11

    Charlotte.:

    (y)

  • 01 December 2004 - 19:44

    Roni:

    Hoi mooi stel,

    Ik ben toch wel erg benieuwd waar jullie nu uithangen;)

    Groetjes van mamma

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nieuw Zeeland, Wanaka

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2006

Denise

15 Januari 2005

Bedankt!

23 December 2004

Christmas

20 December 2004

Los Angeles

12 December 2004

Laatste week Nieuw Zeeland
Denise & Tom
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 100
Totaal aantal bezoekers 29362

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: