Naar t noorder eiland en bedbugs - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu Naar t noorder eiland en bedbugs - Reisverslag uit Picton, Nieuw Zeeland van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

Naar t noorder eiland en bedbugs

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

01 December 2004 | Nieuw Zeeland, Picton

We zijn nu op de boot naar Wellington aan het wachten. Die doet er 2 uur en een kwartier over.

In Greymouth hadden we een heel goedkoop hostel gevonden "the hairy lemon", maar 36 dollar. Het was dus inderdaad een lemon (miskoop) want de keuken lag vol met dooie vliegen en de bedden zaten vol met bedbugs. Denise zat dus weer eens onder de rooie bulten. Tom heeft nooit ergens last van.

Het is hier ongeveer 21 graden en meestal wel zonnig. Niet echt een kerstsfeer dus ondanks de kerstbomen.

• 01 December 2004 - 22:24

Roni:

hahaha wat een lol, heb ik net een uur geleden een berichtje geplaatst (in het vorige bericht) dat ik zo benieuwd was waar jullie zijn....en ik kreeg wel heeeeeeel snel antwoord...hahahaha kijk zo mag ik het zien... Ik weet niet wat bedbugs zijn, ik hoop geen vlooien..brrrrr of luizen????

Ik ben er helemaal blij van.......niet van die bedbugs natuurlijk...maar dat ik weer weet waar jullie zijn..hihihi

doeg doeg Mamma

• 01 December 2004 - 22:33

ROB:

HALLO DIE TWEE!

Dode vliegen zeggen niets, misschien lag er wel een rottend varken onder de snijtafel! En die was ZO smerig dat jullie er geen last meer van hadden!
    Je moet de dingen een beetje positief bekijken!
    En 'The hairy lemon' vind ik meer iets voor een ranzige pornoclub waar ze nog van de goede oude jaren zeventig houden (geen bikinilijntjes e.d.)....
    En die boot naar Wellington met al die wachttijd moet je ook kunnen relativeren; ik bedoel...Qua tijd hebben jullie nog steeds een geweldige voorsprong op ons!
    Gezeur allemaal!
    En wat betreft die 21 graden moeten jullie ook niet zeuren, Death Valley kent temperaturen van 55 graden boven celcius!

Tip van de week; Vier ons magere speklapjes plus gepocheerde half gekookte aardappeltjes plus minus drieeneenhalve week in je schooltas stoppen.
    Zorg ervoor dat de schooltas op een neutrale plek te vinden is.
    Open deze schooltas na vier weken en je zal zien dat een dood varken er niets bij is.
    (was ooit familie)! Nou ja!

Liefs en groetjes

• 02 December 2004 - 10:19

Robbert:

hey gasten,

de harige citroen klinkt nou ook niet echt als een kwaliteit hotelletje, maar jullie hebben in ieder geval onder een dak kunnen slapen. veel plezier in wellington. mzzl

• 02 December 2004 - 17:07

Ashley:

heyyy zo te leze hebbe jullie lekker geslape in dat hotel hum enne ik ben vandaag 18 geworde jeej!!!! trouwens ik hoorde dat jullie eind januari terugkome... vind ik wel gezellie nouw ik wacht op me volgende mailtje van jullie kusjes knuffols