Blue Mountains - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu Blue Mountains - Reisverslag uit Katoomba, Australië van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

Blue Mountains

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

18 Augustus 2004 | Australië, Katoomba

Vorige week hebben we een auto gekocht. Een rode Holden (=Opel) Commodore, een stationwagon. Daar zijn we vandaag helemaal mee naar de Blue Mountains gereden. Het is hier best koud, 8 graden ofzo, dus we zijn maar niet gaan kamperen. Het regende ook best erg :(
We zitten nu in de Katoomba Mountain Backpackers Lodge ( www.bluemts.com.au/kmtlodge ). Echt een cool huis, met allemaal smalle gangetjes en krakende vloeren en deuren en leuke schilderijtjes enzo.
Morgen gaan we ff de blue mountains verkennen en overmorgen rijden we richting Melbourne.

Oh ja, de Blue mountains zien er echt blauw uit.

  • 18 Augustus 2004 - 07:05

    Frank:

    Hey guys, Gaaf joh, dat jullie een autootje hebben gekocht. Ik zag jullie die afstanden met die kou toch liever niet lopen, dus nu komt het wel goed. Tom, ik zal vanavond de groetsels uit Australië overbrengen. Internet is echt een wonder als jullie zo ver weg zijn! Heej, de groeten!

  • 18 Augustus 2004 - 12:39

    Roni:

    Ik zit nu op mijn werk, ik dacht effe snel kijken of jullie een berichtje hebben geschreven....en joepie jahoor...leeeeuuuuk:))

    Klinkt goed. Vanavond ga ik op mijn gemak eens bekijken waar jullie zijn.hihi

    Klinkt goed een rode opel stationwagen..hebben jullie goed gedaan...

    Groetjes van Mamma

  • 18 Augustus 2004 - 17:20

    Johnpauladennisstevencharlotte:

    Hallo jongelui, Doet de auto het goed. Hoe vind je het om auto te rijden in Aus? Steef verstandskiezen kwijt. Pijn.Telefoon komt in orde,Veel plezier in Melbourne

  • 18 Augustus 2004 - 18:30

    Anandi:

    hey denise,
    ik weet niet of je nog weet wie ik ben.., k heb je ook pas twee keer gezien maar k ben dus de vriendin van Thomas en k vond t wel leuk om even een berichtje achter te laten..
    nouw ik hoop dat jullie het daar leuk hebben,najah dat lijkt me eigenlijk wel logisch:)
    leuke foto's hebben jullie trouwens gemaakt.
    in ieder geval heel veel plezier daaro
    groetjes

  • 18 Augustus 2004 - 18:43

    Fam. Pronk:

    hey tommy en denise.
    leuke site tis nu zeker wel makkelijker met die auto hoef je nie meer te lopen :D nou veel plezier nog maar dat gaat vast wel lukken groetes van de hele familie

  • 18 Augustus 2004 - 19:44

    Dennis:

    Regen!ik dacht dat daar aardig.weer zou zijn en ook nog 8 graden das best wel koud.smalle gangen krakende vloeren!nog geesten gezien?!?hoe rijdt de auto?nog wandelse
    en we horen je wel weer een keer.

    groeten leidschendam

  • 19 Augustus 2004 - 06:42

    Ellen:

    Echt leuk dat jullie een auto hebben! Rijdt ie lekker? Toen ik in de blue mountains was was het ook echt koud, stom is dat he! Ik ga over 2 weken verhuizen naar Breda, echt leuk geworden de kamer! Veel retro erin enzo. Veel plezier in Melbourne, is echt een leuke stad. Heb nog wel een vriendin daar zitten, Marlo. Rij voorzichtig, groetjes!

  • 19 Augustus 2004 - 15:48

    Opa Dolf Christina:

    grooetjes van ons beide we
    zijn trots op jullie .
    Veel plezier met lullie avontuuur. doeg doeg.

  • 21 Augustus 2004 - 08:29

    Steven:

    hey alles goed daar , ik neem aan van wel . als ik jullie berichten zo lees
    als het lukt moeten jullie een foto van die auto plaaten ff checken in wat voor bak je rijd

    groeten en nog veel plezier STEVEN

  • 13 September 2004 - 08:42

    ROB:

    He Tom en Denise, nu ik jullie toch aan het lijntje heb, Tom kan jij effe aan John vragen of dat `ie me van de week even belt?...
    John weet er van!
    Joep doei!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Katoomba

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2006

Denise

15 Januari 2005

Bedankt!

23 December 2004

Christmas

20 December 2004

Los Angeles

12 December 2004

Laatste week Nieuw Zeeland
Denise & Tom
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 270
Totaal aantal bezoekers 29319

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: