Foto's - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu Foto's - Reisverslag uit Alice Springs, Australië van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

Foto's

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

14 September 2004 | Australië, Alice Springs

Het heeft even geduurd maar eindelijk is het gelukt met de foto`s.
We zijn al naar Coober pedy geweest en hebben daar naar opaal gezocht en zelfs wat gevonden.We hebben ook nog een kijkje genomen in een echte mijn.
Daarna zijn we naar Uluru (ayers rock) geweest en 8km gewandeld tussen de rotsen van Kata tjuta. Daarna verder gereden naar Alice springs waar we op dit moment zitten.
Morgen rijden we naar Wyclef Well waar veel ufo`s worden gezien.

  • 14 September 2004 - 08:05

    Paula:

    leuk weer een berichtje en met foto's.nog leuker.wat een auto zeg lekker groot.ga nog even goed kijken met de hele fam. groetjes mama

  • 14 September 2004 - 08:21

    Frank:

    Heej Tom & Denise, gaaf joh, die paar foto's. Geeft alweer een mooi beeld over hoe jullie het hebben daar in Australië. Keep on moving en nog een heleboel plezier daaro! Groetjens!

  • 14 September 2004 - 09:43

    Roni:

    Leuk jongens die foto"s. Mooie grote rode auto en een klein handig tentje. Gelukkig geen gedoe met tentstokken enzo.
    Ik ben nog op zoek naar een wandkaart van australie om bij te houden waar jullie zijn en wat
    jullie uitgevoerd hebben "grijns". Maar ik mag wel opschieten want jullie reizen zo snel. Bedankt voor het kaartje, was ik erg blij mee.
    Groetjes Mama.

  • 14 September 2004 - 14:13

    Riet:

    hallo, jeetje, net wat je moeder zegt, jullie gaan als een speer zeg, mooie foto,s leuk die kangeroe met dat kleintje... nog veel plezier daar, groetjes ,, omi

  • 14 September 2004 - 18:01

    Gerrit AH:

    hartstikke leuk die foto's
    jullie hebben het geweldig daar in australie zie ik,
    ook goed weer. hier is het wat minder maar het is niet anders.mooie auto
    trouwens. nog heel veel plezier en ik zie graag de volgende foto's op me af komen. groetjes Gerrit.

  • 15 September 2004 - 20:56

    Muisje®:

    Leuk dat jullie het zo naar je zin hebben daarzo....ga je de aboriginals nog opzoeken?

  • 15 September 2004 - 21:18

    Marian:

    hoi tom en denise net jullie berichtje en de foto's gekeken ontzettend gaaf allemaal he een leuke auto hoor lekker met veel ruimte. wat zien jullie veel wel een belevenis hoor en tom knap hoor dat je daar durft auto te rijden, groetjes van marian bianc en robert.

  • 16 September 2004 - 19:57

    Remko:

    heej jongen alles flex daarzo hier wel. gaaf zeg al die foto's. de dormie wordt nu bijna gesloopt nog 1 keertje denk ik. mja de rockz is weer open we missen jullie daar wel mzzzl remko en fam.

  • 20 September 2004 - 15:47

    Groenteboertje Raymond:

    Hey tom en denise.
    heel goed dat jullie het daar naar jullie zin hebben !
    En nu maar hopen dat de rest ook nog zo bevalt toch ?
    Wat is het volgende op jullie agenda na de Wycleff Well ?

    Groetjes van Raymond

  • 22 September 2004 - 18:25

    Charlotte.:

    heey broer van me en heey Denise hoe is het er mee.
    ik heb iets heel leuks te vertellen ik ga me spreekbeurt over gothic's houden.
    leuk he volgens die foto's hebben jullie het wel naar jullie zin.
    nou doei
    en vergeet vooral niet de d.d.d.m.
    doei doei de mazzel.
    groetjes van charlotte.

  • 13 Oktober 2004 - 22:51

    Zeey:

    Hey Tom, wassupp maaaan? damn boy i am so jealous of u man,,,, shitttttt, sitting there in da sun and im stuck here in crap ass holland. Well it looks like you already saw alot in AUS. When u go there u think holland is shit dont u? but hey i gotta go now so u take care of ur self and ur gurl and dont drink too much and dont get kicked buy a kangaroo. Peaaze, zeey

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Alice Springs

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2006

Denise

15 Januari 2005

Bedankt!

23 December 2004

Christmas

20 December 2004

Los Angeles

12 December 2004

Laatste week Nieuw Zeeland
Denise & Tom
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 29357

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: