De oostkust - Reisverslag uit Townsville, Australië van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu De oostkust - Reisverslag uit Townsville, Australië van Denise & Tom Herwerden - WaarBenJij.nu

De oostkust

Door: Denise & Tom

Blijf op de hoogte en volg Denise & Tom

24 September 2004 | Australië, Townsville

Aangekomen bij de oost kust en verblijf in Townsville(Een hostel)we hebben in 1x van Richmond naar Townsville gereden en zijn Pretty fuckt up!!!6 en een half uur in de hitte gereden.Grote kans dat we hier trouwens gaan werken. voor mischien 2 maanden. We zijn ook nog in Mt isa verbleven voor 3 nachten omdat het zo goedkoop was en leuk plus omdat we een lekere ruime caravan hadden.

We hebben ook nog een tijdje geleden ons zelf buiten de auto gesloten omdat we de deuren dicht gooiden met de sleutels er in en dat net als je natuurlijk wil gaan ronken(slapen)dus wij in de middle of no where naar iemand zoeken. de mechanic was gesloten .MAAR ergens in een bar zat er toevallig iemand en 3x raden ja
hoor dat was de mechanic.
met een handig what ever ding maakte hij de deur open.

En omdat we op een erg slechte weg reden moesten we ook nog eens de band vervangen het metaal kwam uit de band dus dat was niet goed.

  • 24 September 2004 - 09:25

    Frank:

    Kick ass Tom en Denise, Wat gaaf joh dat jullie alweer zoveel meegemaakt hebben. Tjah, de autodeur dichtgooien met sleutels nog IN de auto is ook MIJN specialiteit geweest... OOIT maar NOOIT meer. Hier leer je van. Je zal nu altijd eerst kijken of je de sleutel bij de hand heb voordat je een deur dichtgooit, erg leuk! Ik hoop dat jullie een baantje kunnen vinden daaro en wens jullie alweer heleboel plezier toe! May sucky shine on you on your trip through Australia! Dag!

  • 24 September 2004 - 19:36

    John En Paula:

    Gaaf jongens die prachtige verhalen over sleutels en zo, daar leer je wel van. Zorg wel dat je een reservewiel in orde houdt.Hoeveel kilometers hebben jullie al afgelegd? Ik denk 4348.
    Hebben jullie slangen gezien of gehoord? Over werken gesproken, goed dat je daarover begint,is dat makkelijk te vinden? Heb je nog enige keus wat je leuk vindt of is het gewoon "any job will do"? Die foto's laatst waren gaaf joh.
    Groeten uit het druilerige,natte,koude Nederland van Papa,Mama,Dennis,Steef,Charlotte.Lara en Mini(atuur)

  • 25 September 2004 - 07:13

    Mamma:

    Hoi Denise en Tom, dus nu maken jullie eindelijk kennis met de hitte van Australie, zijn jullie al bruin? Wel goed insmeren hoor je weet, de ozonlaag in Ausie is niet zo dik..hihi dit is weer moederpraat, sorry....

    Ik hoor jullie niet over spinnen en andere kruipende of vliegende enge beesies, gelukkig maar "grijns".

    Wat een geluk en een onwaarschijnlijk toeval dat er een mechanic in de buurt was om de auto open te maken :O sjonge
    (christophorus past goed op jullie;) )
    Veel succes met werk zoeken!
    Daaag, Roni
    Groetjes van Tom, hij wil ook wel wat schrijven maar hij weet niet wat hahahaha
    oja, met Dublin en Mira gaat het goed...:))

  • 25 September 2004 - 14:14

    Papa Mary En Jeroen:

    Bedankt, voor de mooie kaart. Leuk weer een berichtje te ontvangen,de de foto's vinden we erg leuk, kunnen we een beetje "meekijken" en genieten van dat mooie land.
    Veel succes met het zoeken naar werk, we hopen dat jullie iets leuks vinden.
    Groetjes xxx

  • 25 September 2004 - 18:23

    Ellen:

    Hoi Denise en Tom!
    Klinkt allemaal super gaaf, jullie hebben al meer gezien van australie dan ik volgens mij. Echt leuk. Ik hoop dat jullie leuk en goed betaald werk vinden, jullie hebben toch wel een belastingnr. aangevraagd? Met mij gaat alles goed, Breda is super en de pabo ook. Volgende week begin ik met stage, groep 3. Heb er zin in. Veel plezier nog en tot mails. Veel liefs van mij!

  • 26 September 2004 - 09:25

    Papa:

    Hallo Denise en Tom.
    Bedankt voor de verjaardagskaart en nog heel veel plezier en avontuur.

  • 01 Oktober 2004 - 16:50

    ROB:

    Wat een taalgebruik!!! *** up!???
    Wat krijgen we nou! Begrijpen jullie nou wat ik bedoel met diesel en euro?
    Ongeveer hetzelfde als je auto niet meer inkunnen, stelletje lieve mensen. Pas op voor kangeroes, ze pissen zo je bougies eruit als ze een pokkedag hebben!!!
    Nee, dat is echt geen geintje! Heb ik gelezen ergens.
    Wij gaan weer naar de winter toe, jullie toch ook, of hoe zit dat nou eigenlijk met die zuidwesterwinden daar?
    Laatst moest ik er ook nog eentje laten.

    Maar ja, ik ben niet zo goed bij mjn hoofd.


    Pas op!


    Liefs, ROB

  • 01 Oktober 2004 - 17:06

    ROB:

    DENISE AND TOM
    Jullie zon is nu hoger dan bij ons in Juni!
    Kan je nagaan, jullie zijn in het prille voorjaar. Belangrijk is, let maar niet op opa, maar doe het eigenlijk maar wel, dat je je neus, onderlip, bovenkantje van de oortjes insmeert eerdaags.
    PS hebben jullie nou allebei een lijntje onder de ogen???
    Tom is toch geen....?
    Dom he van mij! Echt niet te geloven SUF!
    Weet je wat ik vroeger weleens deed (met een lijntje onder mijn ogen)?
    Willen jullie dat weten?
    De gracht infietsen, inclusief halleluja en warme winterjas.

    En pas op met de bougies he!

    Klerelijers zijn het!

    ROB

  • 01 Oktober 2004 - 20:19

    Señor Rodriquez:

    Hé luitjes, alles OK? Met mij helemaal toppie! Dat met die sleutels is idd een vervelend, heb ik ook een keertje gehad! Gelukkig stond ons tentje al, maar een vriend van mij had zn lensenvloeistof nodig, dus jij wat moet je dan???
    Vrij simpel als je een beetje technisch bent en toch een huurwagen hebt! We hebben er gelukkig nix van gehoord... fjiewww... Dat jullie het redden in die hitte... ik zou een beetje gekker worden (of nog gekker..) of een zwembad in duiken en daar na twee maanden pas uitkomen! Veel plezier nog daarzo en werkze...

    groente- en kaasbroertje!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Townsville

Mijn eerste reis

Hier schrijf ik later misschien iets over mijzelf.

Recente Reisverslagen:

20 Augustus 2006

Denise

15 Januari 2005

Bedankt!

23 December 2004

Christmas

20 December 2004

Los Angeles

12 December 2004

Laatste week Nieuw Zeeland
Denise & Tom
Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 29358

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: